I'm sorry I Love U

Aku yang salah....

Bukan salahmu, aku yang bersalah membiarkan jemariku lincah menarikmu tanpa kau sadari, berputar dalam imajinasi yang telah terpanah. Lalu membidik telak.

Bukan salahmu, aku yang bersalah membiarkan bisikanmu menghasut bawah sadarku, geletar tubuh yang dahaga akan sebuah kejujuran yang bening membuatku lupa diri, melayang tak injak bumi. Melupakan kebenaran di hadapan. Telak.

Bukan salahmu, aku yang bersalah menyelinap diantara keletihan juga kehausan yang berada diantara kita berdua. terjebakkah lalu kita? Uummh........

Bukan salahmu, aku yang bersalah membiarkan semua mengalir begitu menenangkan, menikmati kenyamanan tak tergantikan, hati berdegub begitu riang, ingar bingar dalam sepi hanya kita yang tahu dan rasa....

Ahh, My Fault.... I'm sorry I Love U.

[maaf]

0 comments :

Post a Comment